ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    8 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    8 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    61
تعداد کل بازدید ها :
    24873645
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,241 كاربر
وظایف عمومی مربیان
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم انسانی,علوم تربیتی اجتماعی , روانشناسی
حجم فایل : 42.44 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 84 صفحه
تعداد بازدید : 292 مرتبه


قیمت: 3,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 8

فروشنده ی فایل

sibsib
سایر فایل ها
توضیحات :

این پایان نامه با فرمت ورد و آماده پرینت میباشد

موضوع پایان نامه : وظایف عمومی مربیان

 

 

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول: تعاريف و مفاهيم

 

مفهوم فنون تدريس و تعاريف آن

 

شرايط مربي از نظر قوانين موثر در تدريس

 

وظايف عمومي مربيان از ديدگاه سازماني

 

تعريف مطالعه و روش هاي آن

 

فصل دوم: آيين كلاس داري

 

هدف از بررسي آيين كلاس داري

 

نقش انگيزه

 

نقش انضباط و كنترل

 

بحث انضباط شخصي و تاثير آن در كلاس داري

 

فصل سومن: روش هاي كلي تدريس در نظام آموزشي

 

روش هاي فعال و غير فعال و قوانين اثر و نتيجه

 

هدف هاي آموزشي

 

مهايت هاي فرايند تدريس

 

الف) مهارت هاي پيش از تدريس- تعريف استاندارد- آشنايي با طرح درست و فوايد آن و فرم

 

ب) مهارت هاي بپمن تدريس: 1- تنظيم صدا و حركات فيزيكي مربي 2- حفظ شخصيت و احترام مربي 3- فروتني و ادب 4- بيان كافي مطالب درسي 5- اجتناب از ارائه مطالب غير درسي 6- اجتناب از اختلاط موضوعات 7- كيفيت بيان مطالب

 

بررسي فنون عرضه شده به كارآموز و بيان مطالب

 

ارجاع اطلاعات كافي براي كارآموز

 

انتظاراتي كه كارآموز از مراكز فني و حرفه اي دارد:

 

تقاضا و نيازهاي عمومي و كلي در پداگوژي و نحوه برخورد با ديگران

 

طريق شناخت افكار و استعدادهاي افراد

 

مهارت هاي پس از تدريس

 

فصل چهارم: كليات روش هاي تدريس

 

1- روش هاي تدريس غير فعال- شيوه مكتبي- شيوه توضيحي- شيوه سخنراني

 

2- روش هاي تدريس فعال- شيوه پرسش و پاشخ- شيوه بحث- شيوه اكتشافي

 

3- شيوه يا روش اكتشافي و روش حل مسائل

 

4- شيوه يا روش اكتشافي و روش حل مسائل

 

بحث پاياني

 

منابع و مأخذ مورد استفاده

 

 

تعريف فرستنده يا مربي

مربي شخصي است كه اطلاعات علمي پراكنده را متناسب با استاندارد رشته آموزشي خود تنظيم كرده و با شيوه هاي مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل درك براي كارآموز تبديل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال مي دهد.

 

حال با توجه به تعريف مربي مي توان فرق بين مربي با كتاب را مقايسه و درك نمود. يعني اينكه كتاب آنچه را كه در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اينكه كارآموزي كه آنرا مطالعه مي كند مي فهمد يا نه مطالب را انتقال مي دهد، ولي مربي اطلاعات كتاب را درك و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فيلتري به كنار گذاشته و جايگزين آن مطالب ساده تر و قابل درك و فهم كارآموز به كار مي برد.

روش حل مسائل :

--------- ----

اين روش يك جريان منطقي فكري است كه انسان در مراحل مختلف رشد از آن بر خوردار ميشود و از طريق اين جريان فكري روابط تازه اي بين پديده ها بدست مي آورد عامل مهم در اين روش كار برد و استفاده از تجربه هاي قبلي فرد است و مهارت و تجربه پيش نياز محسوب ميشود و داراي انواع مختلف است .

الف ) حل مسئله از طريق آزمايش وخطاب

ب ) حل مسئله از طريق بينش و شناخت و شناخت اصول و منابع

ج ) حل مسئله از طريق تحليلي 

                                         فهرست منابع و ماخذ

                                       ------------ ------

( منابع فارسي )

1 مهارت هاي آموزشي ( روشهاي و فنون تدريس ) حسن شعباني

                                                                     دانشگاه تهران 1371

2 كليات و روشهاي فنون تدريس ( دروه كارداني مراكز تربيت معلم )

                                                                       امام الله صفوي 1377

3 رابرت اف مي گر تدارك هدفهاي  آموزشي ترجمه بهرام زنگنه و محمد حسين شمشيري

                                                                       دانشگاه آزاد ايران 1355

4 ميلر جرالدر ارتباط كلامي ( تحليل معاني بيان ) ترجمه علي ذكاوتي قراگوزلو

                                                                          انتشارات سروش تهران 1368

5 هيلگارد ارنست و آروباور نظريه هاي ياد گيري ترجمه محمد تقي براهني

                                                                      مركز نشر دانشگاهي تهران -1367

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.