ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    24 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    24 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1565
تعداد کل بازدید ها :
    24907352
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,علوم تربیتی اجتماعی , روانشناسی
حجم فایل : 163.13 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 209 صفحه
تعداد بازدید : 951 مرتبه


قیمت: 9,700 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 79

فروشنده ی فایل

sibsib
سایر فایل ها
توضیحات :
این مقاله با فرمت ورد و آماده پرینت میباشد
 
موضوع مقاله : بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و دانش سیاسی شهروندان
 
مقدمه
 
هدف اساسی از این تحقیق بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و دانش سیاسی شهروندان در جوامع مختلف است البته درجه تأثیر بدست آمده از متوسطی حکایت خواهد داشت و نه عین درجات تأثیر چون امکان بررسی میدانی در این راستا امکان پذیر نبوده و ناچار تحقیق از کانال مدارک و مقالات و کتابها انجام گرفته و بعبارتی این بررسی تحقیقی است کتابخانه ای .
 
در این بررسی در فصول مختلف از ارتباطات تعریف لازم بعمل آمده و روشهای مختلف ارتباطی بازگو شده و سپس رسانه ارتباط جمعی به طور مشخص تعریف شده و دورانهای مختلف ارتباطی را از کهکشان گوتمبرک تا امروز مورد توجه و بررسی قرار داده و در آخرین بحث همین مقوله به رسانه های مدرن و ماهواره ای نیز پرداخته شده است .
 
همچنین انواع رسانه ها را بررسی کرده ایم از رسانه نوشتاری و صوتی و تصویری در انواع نوع تصویری مثل سینما و تلویزیون و دیگر نمونه ها ، که در بحثی از قول مارشال مک لوهان آورده شده که در زمان ما همه چیز در حال رسانه ارتباطی شدن است .
 
دربحثی دیگردیدگاه های صاحب نظران ارتباطات از قبیل مک لوهان ، دیوید رایزمن و امثالهم تشریح گردیده و نزدیکی درجات اختلاف این نظرات پیش روی خواننده گذاشته شده است .
 
همچنین در فصلی مشخص از رابطه بنیادهای اجتماعی سیاسی و رسانه های ارتباط جمعی گفتگو شده ( گروه های فشار و اتحادیه های کارگری و اصناف دیگر ) و سرانجام از احزاب سیاسی این گونه اشاره گردیده که این بنیادهای اجتماعی و سیاسی چه نیازی به ابزارهای رسانه ای دارند و چگونه از آنها استفاده می کنند و در دنیای امروز این رابطه به چه طریقی در حال گسترش و توسعه است و باز در بخشی نقش وسایل ارتباط جمعی را در گسترش آموزش و انتقال خبر و تأثیر آنها در آگاه کردن مردم و پر کردن اوقات فراغت مردم یادآوری گردیده و بیشتر به این مطلب پرداخته شده که نهادهای سیاسی از ابزار ارتباطی چگونه استفاده می کنند و این نیاز آیا باید استمرار داشته باشد و یا مقطعی است و در این زمینه حق مطلب ادا گردیده و خصوصاً در ارتباط با نقش ماهواره در جهان امروز به اندازه لازم بحث نموده و دنیای آینده با نقش ابزارهای رسانه ای به خاطر انتقال اطلاعات پیش روی خواننده قرار گرفته است.
 
نتیجه گیری
 
در قرن بیستم ، شاهد حرکت ارتباط خبری از صفحات چاپی به کلمات رادیویی و تصویر تلویزیونی هستیم ، دیگر انزوای ملتها مفهومی ندارد . خبرپراکنی رادیوها ، مرزها در می نوردد و برنامه های مستقیم ماهواره ای تلویزیونی تا سال 1999 م از هر مانعی می گذرد و بر صفحه گیرنده ها جای می گیرند .
 
خبر تکنولوژیک از سوی سلطه گران بر ذهن دیگر جوامع تحمیل می شود و برنده کسی است که با سرعت بیشتر به جدیدترین تجهیزات تکنولوژیکی ارتباطی مجهز شود .
 
امروزه ماحصل انقلاب تکنولوژی برای ابرقدرتها تبدیل تکنولوژی به یک ابزار اولیه در سیاست خارجی است .
 
سفیرهای نامرئی و پرقدرت امپریالیسم به شکل پیامهای خبری به کشورهای دیگر وارد می شوند و به این ترتیب آن طور که غرب می خواهد برجسته سازی می کند و اخبار غیر واقعی به اذهان تلقین می کند . در دستگاه های خبرپراکنی امپریالیستی به دنبال انتشار اخبار اهداف خاصی دنبال می شود که نهایتاً ، موفقیت در کسب بازارهای اقتصادی است .
 
مدیر مؤسسه تحلیل اطلاعات رسانه های گروهی در نیویورک می گوید : سازمان سیا ، سالانه بین 3 تا 5 میلیارد دلار صرف تبلیغات و انتشار اخبار غلط می کند . آلوین تافلر معتقد است رسانه های بزرگ خبری ، اطلاعات را دستکاری می کند و در این راه از 7 تکنیک استفاده می کند .
 
1 – تاکتیک حذف Ommission tactic
 
2 – تاکتیک کلی بافی Generality tactic
 
3 – تاکتیک زمان بندی Timing tactic
 
4 – تاکتیک قطره چکانیDribble tactic
 
5 – تاکتیک تبخیر Vapor tactic
 
6 – تاکتیک بازگشتی Blom – Back tactic
 
 
 
7 – تاکتیک دروغ بزرگ Big Lie tactic
 
منابع فارسی
 
1 – کتب فارسی :
 
1 – آذرنگ ، عبدالحسین ، اطلاعات و ارتباطات ، تهران : سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، 1371 .
 
2 – آشوری ، داریوش ، فرهنگ سیاسی ، تهران : انتشارات مروارید ، 1351
 
3 – آلبر ، پیر ، مطبوعات ، ترجمه فضل الله جلوه ، تهران : سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی ، مجموعه « چه می دانم ؟ » ، 1368
 
4 – آلپورت ، گردون دبلیو ، ادوارد ، ای . جونز ، روان شناسی اجتماعی ، ترجمه محمد تقی منشی طوسی ، انتشارات آستان قدس رضوی ، 1371
 
5 – آبراهام ، جی . اچ . مبانی و رشد جامعه شناسی ، ترجمه حسن پویان ، جلد اول ، تهران : بی نا ، 1369
 
6 – آبرکرامبی ، نیکلاس ، هیل استفن و دیگران . فرهنگ جامعه شناسی ، ترجمه حسن پویان ، تهران : انتشارات چاپ پخش ، 1367
 
7 – آلبر ، پیرو فرناندترو ، تاریخ مطبوعات جهان ، ترجمه هوشنگ فرجسته ، تهران : انتشارات پاسارگاد ، 1363
 
8 – آل گیلانی ، ترو . تکنیک سیما ، تهران : انتشارات شهریار ، 1331
 
9 – آلبر ، پیروژان تودسک ، تاریخچه رادیو و تلویزیون ، ترجمه جمشید ارجمند ، تهران : سازمان انتشارات و آموزش انقلاباسلامی ، مجموعه « چه می دانم ؟ » ، 1368
 
10 – اسدی ، علی ، مقدمه ای بر جامعه شناسی رسانه های همگانی ، تهران : پژوهشکده علوم ارتباطی و توسعه ایران ، 1358
 
11 – اسدی ، علی،افکار عمومی و ارتباطات ، تهران : انتشارات سروش ، 1371
 
12 – اگ برن و نیم کف ، زمینه جامعه شناسی ، اقتباس ا. ج . آریان پور ، تهران : انتشارات دانشگاه تهران ، 1344
 
13 – اسپریگین ، توماس ، فهم نظریه های سیاسی ، ترجمه فرهنگ رجایی،تهران : انتشارات آگاه ، 1365
 
14 – ابستو تزل ، ژان ، روان شناسی اجتماعی ، ترجمه علی محمد کاردان ، تهران : انتشارات دانشگاه تهران ، 1354
 
15 – اکرمی ، جمشید ، پیرامون ساختار و نقش رسانه ها ، همایش شیراز ، تهران : انتشارات سروش و پژوهشکده علوم ارتباطی و توسعه ایران ، 1356
 
16 – اربابی ، علی محمد ، تبلیغات تجاری ، تهران: انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی ، 1350
 
17 – امینی ، رضا ، روابط عمومی ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی ، 1355
 
18 – اسمیت ، آنتونی ، ژئوپولیتک اطلاعات ، ترجمه فریدون شیروانی ، تهران : انتشارات سروش ، 1364
 
19 – ارونسون ، الیور ، روان شناسی اجتماعی ، ترجمه حسین شکر کن، تهران:انتشارات رشد ، 1364
 
20 – استالی ، الیور و دیگران ، فرهنگ اندیشه نو ، ویراستار ع . پاشایی ، تهران:انتشارات مازیار ، 1369
 
21 – باتامور ، تی بی ، جامعه شناسی ، ترجمه سید حسن حسینی کلجاهی،تهران : شرکت سهامی کتابهای جیبی ، 1365
 
22 – بیریوکف ، ن . س . تلویزیون و دکترین های آن در غرب ، ترجمه محمد حفاظی ، تهران : مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ف 1372
 
23 – پیترز ، ج . ا . ال ، سینما و نوجوان ، ترجمه ابراهیم رشید پور ، تهران : انتشارات مؤسسه مطالعات و تحقیقاتاجتماعی ، 1346
 
24 – تیبو ، ژاک ، تلویزیون ، قدرت ، پول ، ترجمه سعید آذری ، تهران: انتشارات مرکز تحقیقات ، مطالعات و سنجش برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، 1370
 
25 – تیرل ، رابرت ، ژورنالیسم تلویزیونی ، ترجمه مهدی رحیمیان ، تهران : سروش ، 1371
 
26 – تافلر ، آلوین ، موج سوم،ترجمه شهیندخت خوارزمی ، چاپ دوم،تهران:نشر نو ، 1363
 
27 – جنتی عطایی ، ابوالقاسم ، تاریخ تئاتر درجهان ، تهران : شرکت سهامی اقبال ، 1337
 
28 – حمزه لو ، بیژن ، کتابشناسی موضوعی رسانه های همگانی ، تهران : پژوهشکده علوم ارتباطی و توسعه ایران ، 1358
 
29 – حسینی الست ، سید حسن ، دنیای شگفت انگیز ارتباطات ماهواره ای ، تهران : انتشارات سروش ، 1363
 
30 – خرسند ، بیژن ، نگاهی به سینمای سیاسی ، تهران : کتاب آزاد، 1359
 
31 – داندیس ، دونیس ، مبادی سواد بصری ، ترجمه مسعود سپهر ، تهران : انتشارات سروش ، 1368
 
32 – دستمالچی ( موسوی) ، مهین، کتابشناسی رسانه های گروهی ، تهران : مرکز اسناد فرهنگی آسیا ، 1356
 
33 – دوورژه ، موریس ، روشهای علوم اجتماعی ، ترجمه خسرو اسدی، تهران: انتشارات امیر کبیر ، 1362
 
34 – رشید پور، ابراهیم، ارتباط جمعی و رشد ملی ، تهران : انتشارات مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران ، 1348
 
35  ، آیینه های جیبی مک لوهان، چاپ دوم ، تهران : انتشارات رادیو تلویزیونی ملی ایران ، 1354
 
36 – راوندی ، مرتضی، تاریخ تحولات اجتماعی ، چاپ دوم ، تهران : شرکت سهامی کتابهای جیبی ، بی تا
 
37 – رونژر ، پیرت ، مبانی پژوهش در علوم اجتماعی ، ترجمه محمد دادگران ، تهران : نشر نوآور ، 1364
 
38 – روشبلاد ، آن ماری ، اویل بورونیون،روان شناسی اجتماعی ، ترجمه محمد دادگران ، چاپ دوم، تهران،انتشارات مروارید ، 1371
 
39 – زورق ، محمد حسن ، مبانی تبلیغ ، تهران ، انتشارات سروش ، 1368
 
40 – ساروخانی ، باقر، جامعه شناسی ارتباطات ، تهران : انتشارات اطلاعات ، 1367
 
41 – سروان شرایبر ، ژان لوئی ، نیروی پیام ، ترجمه سروش حبیبی ، تهران : انتشارات رادیو و تلویزیون ملی ایران ، 1355
 
42 –سعیدی ، ناصر ، سیما برای همه ، تهران : انتشارا ایرانمهر ، 1350
 
43 – سووی، آلفرد ، افکار عمومی و اثر آن در زندگی اجتماعی ، ترجمه جمال شمیرانی ، چاپ سوم ، تهران : سازمان کتابهای جیبی ، 1354
 
44 – سریل ، جان بی ، وسایل ارتباطی و توسعه ملی ، ترجمه کاشانی ، تهران : مرکز تحقیقات صدا و سیما ، 1367
 
45 – سنجشی درباره کمیت وکیفیت استفاده از وسایل ارتباط جمعی ( 2 جلد ، پلی کپی)، تهران : وزارت اطلاعات،اداره کل بررسی و سنجش ، 1347 و 1349
 
46 – شرام ، ویلبر ، روان شناسی و ارتباط ، ترجمه محمد رضا طالبی نژاد ، تهران : مرکز نشر دانشگاهی
 
47 – صافی ، قاسم ، مجموعه تحقیقی پیرامون چاپ و نشر مطبوعات ، تهران؛ بی نا ، 1360
 
48 – صرافان ، عبدالرضا ، مباحثی درباره ارتباطات و پیام های سمعی و بصری ، تهران : وزارت فرهنگ و هنر ، اداره کل همکاریهای سمعی و بصری ، 1353
 
49 – صفوی ، دکتر حسن، افکار عمومی ، تهران : دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی ، 1351
 
50 – علوی طباطبائی ، ابوالحسن،ایدئولوژی سیاسی و نیروی تبلیغات در سینما ، تهران : پرهام ، 1358
 
51 – فریره،پائولو ، آموزش ستمدیدگان ، ترجمه احمد بیرشک ، تهران : انتشارات خوارزمی ، 1358
 
52 – فرهنگی ، علی اکبر ، مبانی ارتباطات انسانی ، تهران : مجله تهران تایمز ، 1373
 
53 – فروند ، ژولین . آراء و نظریه ها در علوم انسانی ، تهران : مرکز نشو ، 1362
 
54 – قربانی ، زین العابدین،نقش سینما در زندگی و تمدن جدید ، قم : انتشارات نسل جوان ، 1351
 
55 – کازنو ، ژان . جامعه شناسی رادیو و تلویزیون ، ترجمه جمشید ارجمند ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات رادیو تلویزیونی ملی ایران ، 1354
 
56 - ، جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی ، ترجمه دکتر باقر ساروخانی و دکتر منوچهر محسنی ، تهران : انتشارات سروش ، 1356
 
57 - ، قدرت تلویزیون ، ترجمه دکتر علی اسدی ، تهران : انتشارات امیر کبیر ، 1364
 
58 – کریستین ، ریو . ام و . و مک ویلیامز،رابرت . او ، صدای مردم ، ترجمه محمود عنایت ، تهران ، انتشارات کتاب سرا ، 1365
 
59 – کیوی ، ریمون و کوک وان کامپنهود ، روش تحقیق در علوم اجتماعی ، ترجمه عبدالحسین نیک گهر ، تهران : انتشارات معاصر ، 1370
 
60 – کوزر ، لیوئیس ، زندگی و اندیشه بزرگان جامعه شناسی ، ترجمه محسن ثلاثی ، چاپ پنجم ، تهران : انتشارات علمی ، 1373
 
61 – لی ، جان ، ای ، آر ، به سوی سیاستهای ارتباطی واقع بینانه ، ترجمه خسرو جهانداری ، تهران : انتشارات سروش ، تهران ، 1365
 
62 – لوبرن ، گوستاو ، آراء و عقاید ، ترجمه عباس شوقی ، چاپ دوم ، تهران : مؤسسه مطبوعاتی عطائی ، 1346
 
63 - ، روان شناسی توده ها ، ترجمه کیومرث جواجوی ها،تهران : انتشارات روشنگران ، 1369
 
64 – مارتینز ، ارمیک ملون ، تلویزیون در خانواده و جامعه نو ، ترجمه جمشید ارجمند ، تهران : انتشارات سروش ، 1354
 
65 – محسنیان راد ، مهدی ، ارتباط شناسی ، با مقدمه های حمید مولاناوکاظم معتمد نژاد ، تهران: انتشارات سروش ، 1371
 
66 – معتمد نژاد ، کاظم ، وسایل ارتباط جمعی ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی ، 1371
 
67 - ...........،مطبوعات،تبلیغات و افکار عمومی ، تهران : انتشارات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ( پلی کپی ) ، 1345
 
68 – معین ، محمد ، فرهنگ معین ، جلد اول ، تهران : انتشارات امیر کبیر ، 1342
 
69 – میلر ، جرالدر ، ارتباط کلامی، ترجمه علی ذکاوتی قراگزلو ، تهران : انتشارات سروش ، 1358
 
70 – موفقیان ، ناصر ، گزارش در زمینه تکنولوژی آموزشی ، تهران : مرکز تکنولوژی آموزش مؤسسه انتشارات فرانکلین ، 1353 – 1354
 
71 – میلر ، جرج، ارتباط غیر زبانی ، ترجمه محمد رضا طالبی نژاد ، تهران ، مرکز نشر دانشگاهی ، 1368
 
72 – مک براید ، شن ، یک جهان ، چندین صدا ، ترجمه ایرج پاد ، تهران : انتشارات سروش ، 1369
 
73 – مندراس ، هانری ، ژرژ گوویچ ، مبانی جامعه شناسی ، ترجمه باقر پرهام،چاپ چهارم ، تهران : انتشارات امیر کبیر ، 1356
 
74 – مولانا ، حمید ، جریان بین المللی اطلاعات ، گزارش و تحلیل جهانی ، ترجمه یونس شکرخواه ، تهران : مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، 1371
 
75- .......... ، گذر از نوگرایی ، ترجمه یونس شکرخواه ، تهران : مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، 1371
 
76 – مورگان ( ج . و ) ، پیدایش دین و هنر ، ترجمه ایرج احسانی ، تهران : انتشارات گوتنبرگ ، بی تا
 
77 – وولن ، پیتر ، نشانه ها و معنا در سینما ، ترجمه ناصر زراعتی ، تهران : انتشارات تیراژ ، 1363
 
78 – دنیر ، نوربت ، استفاده انسانی از انسانها ، سیرنتیک و جامعه ، تهران : سازمان انتشارات و آموزش انقلاباسلامی ، 1366
 
 
2 – مقالات فارسی
 
79 – آذری ، سعید ، « مک لوهان و تئوری قبیله جهان » ،تماشاخانه ، شماره 4 ، سال اول ، بهمن ماه 1369
 
80 – اسدی ، علی ، « وسایل ارتباط جمعی » ، تماشا ، شماره های 114 تا 180 و 182 ، مرداد تا مهر 1353
 
81 – بلیک ، رید و ها رولدسن،ادوین ، « طبقه بندی مفاهیم در ارتباطات » ، ترجمه مسعود اوحدی ، سروش ، شماره 475 ، خرداد 1368
 
82 – پیوتر ، ژاک ، « تلویزیون دگرگون کننده واقعیات و مخدوش کننده روابط انسانها » ،ترجمه دکتر زهرا معتمدی ، سروش ، شماره 465 ، سالدهم ، بهمن،1367
 
83 – تراورس ، ام – دبیلو ، « پیام و تغییر نگرش » ، ترجمه سید مهدی سلیلی ، سنجش ، شماره اول ، 1372
 
84 – حفاظی ، محمد ، « بررسی ارتباط انسانی » ، رسانه ، شماره 3 ، سال اول،پاییز 1369
 
85 – رسولی ، محمد رضا ، « عصر تلویزیون جهانی » ، رسانه ، شماره 4 ، سال اول ، زمستان 1369
 
86 – رشید پور ، ابراهیم ، « ارتباطات جمعی » ، تحقیقات روزنامه نگاری،شماره 6 ، فروردین 1346
 
87 – سروش ، عبدالکریم ، « تأملاتی در بدی و نیکی نظام تکنیکی » ، صناعت و قناعت .
 
88 – شیبانی ، ثریا ، « جهان پیام ها » ، فرهنگ و زندگی ، شماره اول ، دی ماه 1348
 
89 – شیخیان ، دکتر مهدی ، « فرآیند و هدف ارتباط » ، تماشا ، شماره 207 ، فروردین ماه 1354
 
90 – قاضیان ، حسین ، فرهنگ و توسعه ، شماره 4 و 8
 
91 – کانواد ، پیتر ، « تلویزیون ، رسانه و رفتارش » ، ترجمه مهرداد غروی ، سروش ، سال یازدهم ، مرداد ماه 1368
 
92 – کمال پور ، یحیی ، « تلویزیون و فرهنگ : روابط انسانها در عصر الکترونیک » ، ترجمه مجتبی صفوی ، رسانه ، شماره 12 ، زمستان ، 1371
 
93 – گابریل ، آلموند ، « سیاستهای توسعه » ، فصلنامه پژوهش ، 1979
 
94 – لازارسفلد ، پل . « افکار عمومی چگونه تشکیل می شود » ، ترجمه رضا عقیلی ، اعتبار جهانی ، شماره 24 ، اسفند ماه 1344
 
95 – مقدادی ، دکتر بهرام ، « مک لوهان ، پیامبر عصر الکترونیک » ، بررسی کتاب ، شماره 4 ، شهریور 1350
 
96 – مک لوهان ، مارشال ، « شناخت وسایل ارتباط جمعی » ، ترجمه ژیلا سازگار ، تحقیقات روزنامه نگاری ، شماره 20 ، شهریور ماه 1349
 
97 - ........... ، « وسیله پیام است » ، ترجمه محمد تقی مایلی ، فرهنگ و زندگی ، شماره 8 ، خرداد ماه 1351
 
98 – مولانا ، دکتر حمید ، « انقلاب ارتباطات و آینده فرهنگ جهان » ، ناصه فرهنگ ، شماره 2 ، سال اول ، زمستان 1369
 
99 – نیک گهر ، دکتر عبدالحسین ، « ارتباطات جمعی : مفاهیم و تئوریها » ، تحقیقات ، روزنامه نگاری ، شماره 21 ، آذر ماه 1349
 
100 – هابت ،آمدی میخائیل ، « نقش رسانه های گروهی در جهان سوم » ، ترجمه مصطفی امیدی ، رسانه ، شماره 12 ، زمستان 1371
 
101 – شماره های مختلف نشریه رسانه .
 
مقدمه
 
روش تحقیق
 
فصل اول
 
رسانه های جمعی و افکار عمومی
 
رادیو
 
تلویزیون
 
مطبوعات
 
نقش تبلیغات
 
تبلیغات و آموزش
 
تبلیغات نوین
 
آثار ارتباطات
 
بررسی مسئله
 
پژوهشهای جامعه شناختی
 
فنون و تبلیغات
 
مدلهای تبلیغ
 
پی نوشتها
 
فصل دوم
 
بنیادهای اجتماعی و سیاسی و رسانه های ارتباطی
 
مقدمه
 
الف ) تفاوت گروه های ذی نفوذ با احزاب
 
ب ) رابطه گروه های ذی نفوذ با احزاب
 
پی نوشتها
 
انحصار رسانه ها و سلطه خبری
 
تلویزیون انگلیس
 
خبرگزاری فرانسه : آژانس فرانس ، پرس ، AFP
 
تلویزیون در فرانسه
 
آژانسهای آمریکایی
 
یونایتدپرس اینترنشنال
 
اخبار ماهواره ای
 
پوشش های خبری
 
پی نوشتها
 
فصل سوم
 
تأملی در تأثیر رسانه های غربی بر هدایت افكار عمومی جهان
 
جریان سازی هسته ای
 
تقویت اتهامات
 
رسانه، افکار عمومی و شایعه
 
رسانه وسیاست
 
تبلیغات
 
تبلیغات سیاسی
 
روش های تبلیغات سیاسی
 
كاربرد رسانه ها در تبلیغات سیاسی
 
توسعه، دموكراسی و اهمیت رسانه های جمعی
 
رسانه های جمعی و مشكلات خانوادگی
 
 پیوند عاطفی
 
متقاعد سازی و افکار عمومی در رسانه های غرب
 
● حمله و انهدام هدف
 
● لقب‌سازی
 
● پیش‌فرض‌سازی
 
● ترویج مفاهیم صوری
 
● محتوا‌زدایی
 
● نابرابر‌سازی
 
● جهت‌دار کردن
 
▪ هم‌رنگی با جماعت:
 
تکنیک زشت‌سازی:
 
▪ تعمیم افراطی:
 
 ابهام:
 
▪ عمومیت‌بخشی:
 
▪ فرافکنی:
 
▪ انتخاب بد از بدتر:
 
▪ نام‌گذاری:
 
▪ انگشت‌نما کردن دشمن:
 
▪ عرفی‌سازی:
 
▪ نکوهش اجتماعی:
 
▪ مستندسازی:
 
● فرجام سخن
 
تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی
 
● تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی
 
● فیلم های سینمایی
 
. ● مطبوعات و جرایم
 
● نقش تلویزیون و ویدیو در بزهکاری
 
● تاثیر رادیو بر انحرافات اجتماعی
 
رسانه و ارتباط‌
 
رسانه‌های روابط عمومی
 
● نظام جامع روابط عمومی الکترونیک
 
نتیجه گیری
 
منابع فارسی

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.