ads ads
ورود کاربران

نام کاربری :

رمز عبور :

مرا به خاطر بسپار
فایل های مرتبط
کاربران آنلاین

وضعيت آنلاين ها :
ميهمان :
    14 نفر
اعضا :
    0 نفر
مجموع :
    14 نفر
آمار بازديد :
بازدید های امروز :
    1347
تعداد کل بازدید ها :
    24907134
گزارشات سایت

فايل هاي رايگان:
    105 فايل
فایل های غیر رایگان :
    4,490 فايل
فایل های ويژه:
    220 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    2,244 كاربر
بررسی جایگاه اجتماعی اقتصادی گردشگران در شهر مشهد
screenshot
دسته بندي : پروژه و مقاله,مدیریت
حجم فایل : 51.68 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 61 صفحه
تعداد بازدید : 598 مرتبه


قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
امتیاز : 10

فروشنده ی فایل

KAVOOSH
سایر فایل ها
توضیحات :
 
عنوان پروژه : بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد
 
این پروژه با فرمت WORD می باشد و شما می توانید آنرا ویرایش کنید 
 
همچنین این پروژه دارای پرسشنامه می باشد 
 
توجه نمایید: فصل اول و فصل سوم و فصل چهارم و فصل پنجم موجود نمی باشد 
 
( محتوای این فایل: چکیده , فصل دوم , نتایج , منابع , پرسشنامه )
 
 
فهرست مطالب عنوان صفحه
چکیده ۱
فصل اول :کلیات ۲
۱-۱-مقدمه۳
۱-۲-اهداف۵
۱- ۳فرضیات۵
فصل دوم: پیشینه نگاشته ۶
۲-۱-مقدمه ۷
۲-۲-مطالعات داخلی ۷
۲-۲-۱- گردشگری ۷
۲-۲-۲-بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گروه های مختلف جامعه ۱۳
فصل سوم: روش تحقیق ۱۸
۳-۱-مقدمه ۱۹
۳-۲-روش و ابزار جمع آوری اطلاعات۱۹
۳-۳-جامعه آماری۱۹
۳-۴- روش نمونه گیری و حجم نمونه۲۰
۳-۵-مدل مورد استفاده در این مطالعه۲۰
فصل چهارم: نتایج و بحث۲۲
۴-۱- مقدمه۲۳
۴-۲- بررسی ویژگیهای گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد ۲۳
۴-۲-۱ توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب سن۲۳
۴-۲-۲ توزیع گردشگران مورد مطالعه مشهد بر حسب جنسیت۲۴
۴-۲-۳ توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تحصیلات۲۴
۴-۲-۴ – توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب نوع شغل ۲۵
۴-۲- ۵- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس استان محل سکونت ۲۶
۴-۲-۶- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب فاصله شهرستان محل
سکونت تا مشهد (کیلومتر ) ۲۷
۴-۲-۷- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تعداد افراد خانوار ۲۸
۴-۲- ۸- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب درآمد سالانه خانوار ۲۹
۴-۲- ۱۰- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس مدت اقامت ۳۰
۴-۲-۱۱- توزیع گردشگران مورد مطالعه شهر مشهد بر حسب تعداد سفر به مشهد ۳۱
۴-۳- بررسی اهداف گردشگران مورد مطالعه از سفر به شهر مشهد ۳۲
۴- بررسی نحوه هزینه کرد گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد -۴ ۳۲
۴-۵- بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه ازمکانهای سیاحتی و تفریحی در شهر مشهد۳۳
۴-۶-میزان بازدیدگردشگران مورد مطالعه از موزه ها و مکانهای تاریخی شهر مشهد۳۴
۴-۷- بررسی میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تفریحی و ییلاقی۳۵
بررسی میزان رضایتمندی گردشگران مورد مطالعه از سفر به مشهد-۸-۴ ۳۶
۴-۹-نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر گردشگران به مشهد ۳۷
۴-۱۰- بررسی مشکلات گردشگران مورد مطالعه در سفر به شهر مشهد۴۱
۴- ۱۱-بررسی پیشنهادات گردشگران مورد مطالعه جهت بهبود وضعیت گردشگری در شهر مشهد ۴۲
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات۴۶
۵-۱-مقدمه ۴۷
۵-۲- نتایج ۴۷
۵-۳-پیشنهادات ۴۸
پرسشنامه ۵۲
منابع ۵۷
 
چکیده
صنعت گردشگری دارای آثار اقتصادی و اجتماعی قابل ملاحظه ای می باشد، ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد ارزی پایدار و مناسب و همچنین شناخت متقابل فرهنگی از آثار اقتصادی و اجتماعی این صنعت است کشور ایران دارای پتانسیل های عظیم تاریخی، طبیعی و مذهبی است که در بخش جاذبه های مذهبی آن، شهر مشهد به عنوان بزرگترین قطب گردشگری شناخته شده است 
هدف اصلی این پژوهش بررسی آثار اقتصادی و اجتماعی گردشگران شهرمشهد بوده استروش جمع آوری اطلاعات بر مبنای کتابخانه ای، اسنادی و نیز میدانی(پرسشنامه) بوده و جهت تحلیل داده ها از نرم افزارEviews وExcel استفاده شده استدر این راستا نتایج به دست آمده از تخمین مدل تعداد دفعات سفرگردشگران به مشهد بیانگرآن بوده است که متغیر تعداد افراد خانوار گردشگران مشهد بیشترین تاثیر و به ترتیب متغیرهای سن گردشگر، میزان آگاهی گردشگران از مکانهای تاریخی ، وسیله حمل و نقل گردشگر به مشهدو درآمد ماهانه گردشگران مشهد ، کمترین تاثیر را بر تعداد سفر گردشگران به مشهد داشته اند 
 

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.